پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس برنامه پرسپولیس برای افزایش سقف قراردادش فساد در دومین باشگاه لیگ برتری پخش زنده بازی آرسنال و اورتون در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا به خداحافظی دژاگه+عکس زنوزی به دنبال تیم‌داری در مشهد ائتلاف پیشکسوتان استقلال علیه هلدینگ خلیج فارس| سهم بیشتری می‌خواهیم پیوس: سال‌هاست فوتبال پاک در ایران وجود ندارد!
سرخط خبرها

لیونل مسی به تیم دیوید بکام می‌پیوندد

  • کد خبر: ۱۳۲۲۶۲
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
لیونل مسی به تیم دیوید بکام می‌پیوندد
سایت نشریه معروف انگلیسی مدعی شد که تیم دیوید بکام در ماه ژانویه لیونل مسی فوق‌ستاره آرژانتینی را جذب خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، نشریه «سان» در خبری فوری ادعا کرد که لیونل مسی تصمیم گرفته در انتقالی شوکه‌کننده بعد از جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر راهی اینتر میامی شود.

در حالی که روز‌های گذشته خبر از تلاش بارسلونا برای بازگرداندن لیونل مسی ۳۵ ساله به نوکمپ و تلاش پاری‌سن‌ژرمن برای تمدید قرارداد او خبر داده شده بود، احتمالاً هیچ‌کدام از این اتفاقات رخ نخواهد داد و او به آمریکا می‌رود.

در همین حال سایت «اتلتیک» هم خبر داده که دیوید بکام در تلاش است اسطوره بارسلونا و آرژانتین را زمستان به لیگ MLS ببرد. گفته شده خورخه و خوسه ماس برادرانی که کنار بکام مالک باشگاه اینتر میامی هستند، مذاکرات را پیش می‌برند. همچنین خبر رسیده که ملاقات‌هایی با خورخه مسی پدر لئو داشته‌اند و مذاکراتی هم در این باره صورت گرفته است.

در سال‌های اخیر بار‌ها شایعه حضور لیونل مسی در آمریکا و تیم اینتر میامی مطرح شده بود، اما برنده ۷ توپ‌طلا تصمیم گرفت راهی فرانسه شود. حالا در دومین فصل حضورش در پاری‌سن‌ژرمن از فصل نخست هم بهتر بوده و در ۱۷ بازی ابتدایی فصل ۱۲ گل زده و ۱۳ پاس‌گل ارسال کرده تا باشگاه فرانسوی در تلاش باشد قراردادش را برای فصل بعد هم تمدید کند.

اما اینتری‌ها می‌خواهند با توجه به این که جام‌جهانی بعدی ۳ و نیم سال دیگر در آمریکا برگزار خواهد شد، مسی را به این کشور ببرند و به نوعی او تبدیل به سفیر جام‌جهانی هم بکنند.

با وجود انتشار شایعه‌های مختلف درباره آینده لیونل مسی، این بازیکن تمرکزش را روی جام‌جهانی ۲۰۲۲ که آخرین جام‌جهانی دوران بازی‌اش خواهد بود گذشته و فعلاً هیچ تصمیمی درباره آینده‌اش نگرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->